יום חמישי, 15 באוקטובר 2015

במדינת הכאילו

מדינת הכאילו הוקמה על בסיס ערכים של המערב הנאור והחופשי, אבל קצת מזרחה ממנו, באמצע המדבר.

יש להם חגים, במדינת הכאילו, ויש להם מלחמות, ויש להם אויבים, וכל מה שצריך כדי להרגיש אחדות ושנאה הדדית.
כי מדינת הכאילו היא דמוקרטיה. יש בה את החופש המלא לשנוא, להסית, ולחוש אמפתיה לפגיעה בכל אחד שאינו כמוך.
באופן שיוויוני לחלוטין.

במדינת הכאילו יש כבישים חדישים, ועליהן עומדות בפקקים מכוניות חדישות, עם נהגים שעוקפים את הפקק, כדי להגיע לשמורת הטבע ולהספיק לטנף אותה לפני כולם.
ויש בה גם ים, במדינת הכאילו, וכל אחד יכול לשלם כסף כדי להצטופף בו ולצעוק, או לסגור אותו בגדר ולהציב עמדת תשלום בכניסה, ולצחוק.

במדינת הכאילו יש טכנולוגיה עילית, ומערכות מידע, ולכל טיפש יש טלפון חכם, או שניים, ואפליקציית מסרים ושיחות, או שתיים, ולכן הדואר הרגיל מגיע ליעדו אחרי שכבר אין בו צורך. אם הוא מגיע.

ראשה של מדינת הכאילו במערב, למרות שרגליה ברחוק מזרח. ויש בה חוק וסדר. חוק אחד שווה לכולם. וחוק אחד שונה לכל אחד ואחת. ויש בה עונשים הקבועים בחוק, במדינת הכאילו, וכל מי שעובר על החוקים מחוייב לשבת ולהתחנך ולהתפרנס מחדש ממנה.

במדינת הכאילו כולם יודעים הכל. הם שמעו ולמדו את כל מה שצריך. כי במדינת הכאילו יש עיתונים שיודעים לזעוק בכל הצבעים, וטלויזיה שיודעת לצעוק בכל הממדים, ותקשורת שיודעת לחבק ולחנוק בכל מגוון המסרים שמאפשרים לה בעליה, בעלי העסקים העשירים.

יש לה כלכלה חזקה, למדינת הכאילו. יש בה בעלי עסקים, וקניונים, וקונים, ומבצעי חיסול וסתם מבצעים. ויוזמות שסוגרות את הטבע והים, ופרנסה טובה לאלה שעברו על החוקים, ומיזמים טכנולוגיים לכל בעלי הטלפונים החכמים, ותשלום פנסיה לכל המתים, וחוב גדול לכל החיים.

מדינת הכאילו היא מערבית, היא דמוקרטית, ויש בה מוסדות שלטון וצעקות בוועדות הפרלמנט, שנבחר בכל כמה שנים, כדי לתת תחושה מרגיעה של שינוי ומחאה לכל אלה שלא יכולים באמת למשוך בשקט בחוטים.

במדינת הכאילו יש אנשי דת שמאמינים שאלוהים חלש מדי, לכן הם צריכים לדאוג בעצמם להעניש את הכופרים. ויש אנשי שיוויון וזכויות אדם, שמאמינים שרק הם צודקים, ולכן הם שווים יותר ביחס לכל שאר הטועים. ובאופן כללי, במדינת הכאילו יש המון חילוקי דעות, אבל באורח פלא כולם יודעים בבטחון גמור שהם צודקים.

במדינת הכאילו יש סטטוס קוו, וכולם רגועים. הכל תמיד נשאר כמו שהיה, ולכן היא מדינה שמתפתחת כל כך הרבה זמן.

ורק התיעוד במדינת הכאילו הוא חי, מיידי ודרמטי. צפו!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה